Crete Voice
Τεχνολογία

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Επί του παρόντος, το 55% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Δεν είναι σαφές ποιο ποσοστό των ιδιοκτητών επιχειρήσεων επενδύει ήδη στο ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς πρόκειται για μια ευρεία έννοια που είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια. Αλλά ας υποθέσουμε ότι τουλάχιστον λίγο παραπάνω απο τις μισές των υφιστάμενων επιχειρήσεων ξοδεύουν χρήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ με κάποια μορφή. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ εδώ και μήνες, χρόνια ή και δεκαετίες.

Μήπως δώσατε και εσείς 5€ στη προτροπή για διαφήμιση του Facebook και πιστέψατε πως θα κατακλυστείτε με χιλιάδες πελάτες ;

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχετικά Άρθρα

ΑΠΘ: Εφαρμογή «panic button» για τα smartphone – Με ένα άγγιγμα στο κινητό καλεί βοήθεια

cretevoice

Ρωσία: Τέλος εποχής για τη Google Russia

cretevoice

Αργό και ακριβό το σταθερό Ίντερνετ στην Ελλάδα

cretevoice

Πώς θα προστατευθούμε από τις υποκλοπές των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων

cretevoice

Προβλήματα σύνδεσης παρουσίασε διεθνώς η μηχανή αναζήτησης της Google

cretevoice

Η νέα απρόσμενη λειτουργία του Twitter

cretevoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα