Crete Voice
Τεχνολογία

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Επί του παρόντος, το 55% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Δεν είναι σαφές ποιο ποσοστό των ιδιοκτητών επιχειρήσεων επενδύει ήδη στο ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς πρόκειται για μια ευρεία έννοια που είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια. Αλλά ας υποθέσουμε ότι τουλάχιστον λίγο παραπάνω απο τις μισές των υφιστάμενων επιχειρήσεων ξοδεύουν χρήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ με κάποια μορφή. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ εδώ και μήνες, χρόνια ή και δεκαετίες.

Μήπως δώσατε και εσείς 5€ στη προτροπή για διαφήμιση του Facebook και πιστέψατε πως θα κατακλυστείτε με χιλιάδες πελάτες ;

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχετικά Άρθρα

WhatsApp: Δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων ακόμη και σε διαδικτυακά «μπλακάουτ»

cretevoice

Εντείνεται ο εμπορικός πόλεμος στον τομέα των chips

cretevoice

Πείραμα «Nestor»: Το ελληνικό… CERN που βρίσκεται σε υποθαλάσσιο πηγάδι σε βάθος 5.200 μέτρων στο Ιόνιο

cretevoice

Με αυτό το email – απάτη σας παίρνουν λεφτά

cretevoice

Πώς οι κυβερνοκατάσκοποι «παγιδεύουν» τα κινητά τηλέφωνα με ένα SMS (βίντεο)

cretevoice

Η διάρκεια των φαναριών θα ρυθμίζεται από την Google

cretevoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα