Crete Voice
Τεχνολογία

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Γιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)

Επί του παρόντος, το 55% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Δεν είναι σαφές ποιο ποσοστό των ιδιοκτητών επιχειρήσεων επενδύει ήδη στο ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς πρόκειται για μια ευρεία έννοια που είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια. Αλλά ας υποθέσουμε ότι τουλάχιστον λίγο παραπάνω απο τις μισές των υφιστάμενων επιχειρήσεων ξοδεύουν χρήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ με κάποια μορφή. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ εδώ και μήνες, χρόνια ή και δεκαετίες.

Μήπως δώσατε και εσείς 5€ στη προτροπή για διαφήμιση του Facebook και πιστέψατε πως θα κατακλυστείτε με χιλιάδες πελάτες ;

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Σχετικά Άρθρα

Twitter: Στο “μικροσκόπιο” της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ – Τα “φάουλ” του Έλον Μασκ στην εξαγορά του

cretevoice

«Science Agora»: Κόμβος μεταφοράς τεχνολογίας από πανεπιστήμια και έρευνα στην αγορά και στην κοινωνία

cretevoice

gov.gr: Ποιες υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες στις 20 και 21 Μαΐου

cretevoice

Πόλεμος στην Ουκρανία: Το Youtube μπλόκαρε τα κανάλια του RT και του Sputnik

cretevoice

Αγίου Βαλεντίνου 2022: Mε doodle γιορτάζει η Google την ημέρα των ερωτευμένων

cretevoice

H Google απενεργοποίησε χάρτες της Google Maps για την Ουκρανία

cretevoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα