Επί του παρόντος, το 55% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Δεν είναι σαφές ποιο ποσοστό των ιδιοκτητών επιχειρήσεων επενδύει ήδη στο ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς πρόκειται για μια ευρεία έννοια που είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια. Αλλά ας υποθέσουμε ότι τουλάχιστον λίγο παραπάνω απο τις μισές των υφιστάμενων επιχειρήσεων ξοδεύουν χρήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ με κάποια μορφή. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ εδώ και μήνες, χρόνια ή και δεκαετίες.
Μήπως δώσατε και εσείς 5€ στη προτροπή για διαφήμιση του Facebook και πιστέψατε πως θα κατακλυστείτε με χιλιάδες πελάτες ;